Tuesday, May 18, 2010

cik Jillian Micheals..she is adorable!! =)

name cik ni jillian micheals spt yg dinyatakn diatas.. sbb ape aku wat post ni??sebabnye aku ske tgk dia ni,berangn laa nk jd cam cik ni,body dia x laa beketol sgt,tp tuff oowww..!!aku mahu!!mahu3....!!huhu..jill ni trainer kat fav tv show aku The BIGGEST Loser.memg tebaeeeekkk!!skrg ni aku duk layan biggest loser Australia kul7-8pm n ulangannye 2-3pm..

camne dia ley tuff camni?? haa senanye tym die umor 12thun dia gemok,79kg ok!pastu mak dia laa joinkan dia dalam martial art..camtu laa pemulaannye..
jill born 18 febuari 1974,los angelas california..kirenye skrg da 36 laa,tp still solid camni,power arh..

ok yg ni mmg hot laa pengakuan dia time interview tuk Women's health May 2010 issue n she stated tat she "dates both men n women"..jeng3!! and that she has "in love with both"...ooww men!!

see moto dia!!cool giler laaa..moto Yamaha FZ1..

“I just look at a bagel and my ass gets bigger!”
- Jillian Michaels

4 comments:

Farahin Esa said...

minat ngat kat jill ni ehk??
ehehehe..

hanis rosli said...

hehe..haah laa...ngat2..

Farahin Esa said...

da tuka layout da..kikiki~

hanis rosli said...

hehe..haah..tuka da,da pandai tuka..der owg tu aja..=)

Post a Comment